ACUA Catalunya

ACUA treballa per donar transparència en la gestió de l’aigua. Volem que els ciutadans siguin conscients que l’aigua és un dret bàsic i tota afectació cal que formi part de l’agenda política. Promovem un consum racional i sostenible amb el medi ambient.

Txetxu Sanz, portaveu ACUA Catalunya

Resident a Terrassa, pare de bessons i gran aficionat a la fotografia, el Txetxu es va vincular al moviment consumerista als anys 80 per mitjà de la Unió de Consumidors de Catalunya, on va ser secretari general durant 4 anys. També ha sigut vicepresident de la Unión de Consumidores de España i president de la primera associació de joves consumidors, el Consum Rebel.

Sempre ha estat vinculat al moviment veïnal tant en l’àmbit de barri com de la seva ciutat i de tot el territori català formant part de la junta directiva de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya. A més, el Txetxu ha col·laborat amb diverses entitats d’economia social, culturals, d’estudiants i esportives, desenvolupant contínuament la participació ciutadana.

Contacte: portavoz@asociacionacua.org